Terug
Gepubliceerd op 08/12/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 05/12/2022 - 16:00 De Beuk
  • Interne zaken - Secretariaat

    • Goedkeuring van de notulen van het vast bureau van 28 november 2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de notulen goed.

  • Interne zaken - Beleidscel

    • Kennisname van de resultatenbundel van de eerste fase voor de opmaak van een missie, visie en waarden

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van de resultatenbundel en legt ze ter goedkeuring voor aan de raad op 22 december 2022.

  • Interne zaken - Financieel beleid & boekhouding

    • Kennisname van het besluit van de gouverneur tot goedkeuring van de jaarrekening over het financiële boekjaar 2021 van de gemeente en het OCMW van Tervuren

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het besluit van de gouverneur van 22 november 2022 en legt dit ter kennis voor op de raad van 22 december 2022.

    • Kennisname van het deel OCMW van de derde aanpassing van het geïntegreerd meerjarenplan 2020-2025 van de gemeente en het OCMW

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van het deel OCMW van de derde aanpassing van het geïntegreerd meerjarenplan 2020-2025 van de gemeente en het OCMW Tervuren.

    • Kennisname dienstencontract De Zevenster

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van het dienstencontract De Zevenster en legt dit ter goedkeuring voor aan de raad van 22 december 2022.

  • Interne zaken - HR

    • Beëindiging van de arbeidsovereenkomst van een hoofdverpleegkundige IFIC-17

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het ontslag.

    • Verlenging voltijdse vervangingsovereenkomst van een zorgkundige bewonerszorg IFIC-11bis vanaf 1 januari 2023

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een zorgkundige bewonerszorg IFIC-11bis aan.

    • Aanpassing aan de arbeidsovereenkomst een zorgkundige IFIC-11 vanaf 5 december 2022 tot en met 31 januari 2023

      Goedgekeurd

      Het vast bureau gaat akkoord met de aanpassing van de arbeidsovereenkomst.

    • Beëindiging van de arbeidsovereenkomst van een verpleegkundige IFIC-14 bewonerszorg op 5 maart 2023

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het ontslag.

    • Goedkeuring opstart derdebetalersysteem voor het woon-werkverkeer met het openbaar vervoer voor het personeel vanaf 1 januari 2023

      Goedgekeurd

      Het OCMW start vanaf 1 januari 2023 met een derdebetalersysteem voor het woon-werkverkeer met het openbaar vervoer voor het personeel.

  • Interne zaken - Overheidsopdrachten & patrimoniumbeheer

    • Kennisname van de verkoop van het perceel Belsenveld in Machelen aan De Werkvennootschap

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de onderhandse verkoop en legt dit ter goedkeuring voor aan de raad.

  • Mens - Welzijn

    • Kennisname nieuwe overeenkomst vergoeding beheer betaalterminals en ondersteunende activiteiten aan OCMW's

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de nieuwe overeenkomst en legt deze ter goedkeuring voor aan de raad.

    • Kennisname van de aanpassing van de steunnormen van de financiële steunverlening van de dienst welzijn

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van de aanpassing aan de steunnormen en legt deze ter goedkeuring voor aan de raad op 22 december 2022.

    • Goedkeuring donatie opbrengst welzijnsraad op de sociale kerstmarkt aan de Warmste Week

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de donatie aan de Warmste Week goed.

Namens Vast bureau,

Dirk Stoffelen
algemeen directeur

Marc Charlier
voorzitter