Terug
Gepubliceerd op 15/12/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 13/12/2021 - 18:00 De Beuk
  • Interne zaken - Secretariaat

    • Goedkeuring van de notulen van het vast bureau van 6 december 2021

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de notulen goed.

  • Interne zaken - HR

    • Voltijdse aanstelling van een medewerker E1 in het kader van het recht op maatschappelijke integratie

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een medewerker in het kader van artikel 60 § 7 van de organieke wet van 8 juli 1976 aan.

    • Deeltijdse aanstelling van een zorgkundige bewonerszorg C1-C2 met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde duur vanaf 1 januari 2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een zorgkundige bewonerszorg C1-C2 aan.

    • Deeltijdse aanstelling van een zorgkundige bewonerszorg C1-C2 met een arbeidsovereenkomst van bepaalde duur vanaf 1 januari 2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau gaat akkoord met de aanpassing van de arbeidsovereenkomst.

    • Deeltijdse aanstelling van een zorgkundige bewonerszorg C1-C2 met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde duur vanaf 1 januari 2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een zorgkundige bewonerszorg C1-C2 aan.

    • Deeltijdse aanstelling van een zorgkundige bewonerszorg C1-C2 met een vervangingsovereenkomst voor onbepaalde duur vanaf 1 januari 2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een zorgkundige bewonerszorg C1-C2 aan.

    • Kennisname van overstap naar Ethias voor de collectieve hospitalisatieverzekering vanaf 1 januari 2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de overstap naar Ethias voor de collectieve hospitalisatieverzekering.

    • Afsluiting van de kandidatenlijst voor de functie van zorgkundige bewonerszorg C1-2

      Goedgekeurd

      Het vast bureau sluit de kandidatenlijst af.

  • Mens - Zorg

    • Tijdelijke inperking van de dienstverlening voor de dienst voor gezinszorg in het kader van de strijd tegen COVID-19

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om de dienstverlening van de dienst gezinszorg tijdelijk in te perken wat betreft het vervoeren van cliënten in de wagen van de medewerkers.

  • Ruimte - Gebouwen

    • Standpuntinname met betrekking tot de aanvraag tot voorlopige oplevering en niet-aanvaarding van de opgelegde vertragingsboete in het kader van de verbouwing van het woonzorgcentrum Zoniën

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de brieven van IN RE BO bv en Sanitall bv, blijft bij zijn standpunt om de vertragingsboetes wel door te rekenen aan IN RE BO bv en aanvaardt de aanvraag tot voorlopige oplevering waarvoor nog een datum zal vastgelegd worden.

Namens Vast bureau,

Dirk Stoffelen
algemeen directeur waarnemend

Marc Charlier
voorzitter